غير مصنف

جريدة الاضواء تكشف كيف تم اغتصاب طفلة عمرها 5 سنين اغتصاب “كامل”

جريدة الاضواء

جريدة الاضواء تكشف كيف تم اغتصاب طفلة عمرها 5 سنين اغتصاب “كامل”

سهير يوسف

فى مركز ترفيهى فى أسيوط اسمة X PLAY ، من قبل عامل بالمركز عمرة 14 سنة، وهو أبن أحد الشركاء بالمكان.

الطفلة دخلت دورة المياة والذئب البشرى دخل اغتصبها، خرجت الطفلة من دورة المياة تسيل في دمائها وتبكي لوالدتها وهى تقول ماما واوا وتشاور بإيديها على مكان الاغتصاب .

فى نفس الوقت كان متواجد بالمركز أحد الأطباء تخصص نساء وتوليد بالصدفة فقام بالكشف على الطفلة وللأسف أكد أنها تعرضت للاغتصاب الكامل، وبناءا علية قامت أسرة الطفلة الضحية بإبلاغ الشرطة وتمكن ضباط مباحث قسم ثان أسيوط من القبض على العامل المغتصب.. وغلق المركز لأجل غير مسمى.

لما يبقي طفل ف سن ال 14 مُغتصِب وبمجرد م يلاقي بنت صغيره قدامه لكام دقيقه يفكر بالشكل ده يبقي منطقي نلاقي اللي ف سن العشرينات من عمره بيمشي يدبح ف بنات الناس، ما حدث جريمة بكل ما تحمله الكلمة من معنى، ما ذنب طفلة عمرها 5 سنوات تعيش حياتها معقدة، ما ذنب أسرتها تعيش فى حالة من الدمار السنوات القادمة، الأب والأم كل ما يشوف بنته بتكبر قدام عينيه يتذكر ما حدث لها فى سن الطفولة، ما حدث جريمة جريمة جريمة لابد من الردع والقصاص، للطفل ولصاحب المركز ولأسرة الطفل المغتصب.

مفيش تربية النهاردة، مفيش أمان، رجاء لك أب وأم راقب إبنك وبنتك من الشيطان (الانترنت والفيس والتيك توك) رجاء التربية.. غير معقول ما يحدث فى المجتمع، ما يحدث يدل على أن المجتمع يعيش حالة من الفوضى وغياب التربية، أصبحنا نعيش فى غابة.
وأخشى في النهايه ان يُقال دا طفل تحت السن ويترمي ف الاحداث واقصي عقوبه 7 سنين ويخلص المده ويطلع مجرم وقتال قتله يكمل مسيرة الجرائم ويصبح خطر على المجتمع.

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

زر الذهاب إلى الأعلى